Formación de públicos en espacios culturales alternativos
The formation of publics by cultural institutions is a necessity, since the studies carried out reveal the insufficient participation of citizens in the spaces created by these institutions for the enjoyment of cultural products. The objective of this paper was to propose a pedagogical strategy for public cultural education, which is its main contribution.
This are some contents that you can find in this book:
Prólogo
Introducción
Los centros culturales y la formación de públicos
Hosteria la Bota
La Compañía de Teatro Pentenciario de Santa Martha Acatitla
La formación de lectores en México, revisión de algunas propuestas
Contigo América
Mecanismo de Comedia
Wallpeople un proyecto internacional de Arte Colaborativo
Historia e Identidad
Cutout Fest
El festival Internacional de Animación y Arte Digital
El festival de la Huasteca.
Reference: Benjamín González Pérez. (2015). Formación de públicos en espacios culturales alternativos. México: Conaculta. From the page https://www.amazon.com.mx/Formación-públicos-espacios-culturales-alternativos/dp/6077450995
Comentarios
Publicar un comentario